• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

En Ingy och en skvätt Springbank 18, en bra början på fredagskvällen. :happyhappy:
IWC I 2025-04-25 (Whisky).jpg

C8F84DF6-FBC1-4200-8323-547383024B99.jpeg

Gokväll. Ingen whisky i glaset här. Får allt bli senare , kanske! Här är det pre bubblor å saker till kvällens spis. Ha’re bäst å trevlig fredagskväll.//🧐
IMG_7497.jpeg

Edit: Ceasarsallad på menyn ikväll blev det//🧐

Senast ändrad:
Har varit och handlat lite mat, och en present åt mig själv eller rättare sagt några presenter blev det. Det visade sig att våran lokala sportbutik skall läggas ner tyvärr, så dom hade 50% på allt i butiken. Det är väl så att små butiker dag har svårt och konkurrera mot dom större butikerna som finns både offline och som stora kedjor!

IMG_7447.jpeg

Där hittade jag spelare till mitt stiga hockeyspel! Djurgården var endast det lag som fanns kvar att köpa av naturliga skäl 😄, samt nya kallingar och adapters så man kan pumpa däcken på MTBn.

IMG_7456.jpeg

Tillbaka
Topp