Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis och vilken pjäs! Stor och välbevarad art deco eller vad är det för årsmodell på den där?Firar 40-år idag, AW med mig själv.![]()
![]()
Här är kyligt också![]()
![]()
![]()
På bio. Den visas runt om i landet, men det börjar bli bråttom. Finns även på SVT Play just nu vilket kanske kan fungera som backup-plan. Se länk för mer info: https://www.nonstoptimeless.com/det-stora-bla-bio
Inte alls så spännande tyvärr. Det är en guldpläterad kvartsare från ~1985.Grattis och vilken pjäs! Stor och välbevarad art deco eller vad är det för årsmodell på den där?
Kan inte vara något som helst problem. Jag skulle gärna gå omkring med en Omega Ploprof om det så var 35° värme eller mer, då det nog är en av de fränaste klockor som någonsin gjorts.Mr C, handen på hjärtat nu, hur bekväm är den Omegan i det här vardagliga liv du är i nu? Tror inte jag är själv som undrar det här.
Inga som helst obehag, är två meter grabb så den känns faktiskt inte så stor eller för tung. Faktiskt min favo klocka.Mr C, handen på hjärtat nu, hur bekväm är den Omegan i det här vardagliga liv du är i nu? Tror inte jag är själv som undrar det här.
30°C här är kyligtMr C, handen på hjärtat nu, hur bekväm är den Omegan i det här vardagliga liv du är i nu? Tror inte jag är själv som undrar det här.
Konstigt vare det annars utan glesbygdskavaj.Lunch i metropolen Gnosjö
![]()
Blir förvånad varje gång jag är där av hur god pizza det faktiskt är!Lunch i metropolen Gnosjö
![]()