• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Vi klipper gräs!

IMG_8369.jpeg
IMG_8371.jpeg

Sitter och chillar på balkongen efter frukostbuffe'n.

1000014620.jpg

Kände ju av de besvärliga Rhodosmyggen för 2 somrar sedan i Faliraki. Köpte klådstillande salva som funkade hyfsat bra.
Men denna gång har det blivit ännu värre. Stora utslag som kliar rejält. Gick till Apoteket för hjälp.
Direkt när apotekarien såg dem sa han att det där har han sett förut. Jag har allergiska utslag. Så fick med mig en salva samt två olika tabletter jag ska ta en gång om dan.
Det intressanta är att medan jag har sett nån mygga av och till har jag till skillnad mot svenska mygg aldrig känt av när de stuckit!

1000014621.jpg

1000014622.jpg

1000014623.jpg

https://dozapotek.se/sjo-hav-outdoo...DpN3CEklYc2N2y4bjbO1ELT-hfKUBHdRoCfO0QAvD_BwE

Jag är i Kroatien juli, augusti och september varje år. Myggen där tränar på gym, biceps triceps är vad dom hårdtränar under dagen sen när solen går ner då startar dom sin mig29 motorer och drar ut på jakt, jag har fyra barn, min fru köper alltid två stycken av de här flaskorna som vi tar med oss ner. Sprayen är fantastisk funkar till 100%, en tipps till nästa utlandsresa ☝🏻💯

Tillbaka
Topp