Otterholmen
Basic
En lunchöl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
'Oj tack för info då skall jag kolla närmare boetten och tavlan är jag kär ija den är intressant och lite cool. Nu är ju detta originalvisare så alltid vanskligt att byta ut. Denna modell finns i olika utförande och storlekar, där även visarna är annorlunda.
Pillergöra men nu är akterskyttens krypin och båda landningsställen klara.
![]()
Halvdag idag!
Nu tar jag en fika på vårat favvo café här i byn! Hon som äger stället gör allt från grunden, det är fantastiskt gott!
![]()
Hon är säkert en fin gammal tant, men hon behöver hjälp med att runda till kokosbollarna sen doppa kexen så i alla fall blir täckta i choklad, kanske @Affe "baffe" kan hjälpa henne
men det?
Har du läst Lars Wilderängs Midvintermörker och Midsommargryning?![]()
Dax att ta sig lite kaffe å ...
![]()
sätta sig och läsa en stund. Boken utgiven 2017 och speglar ett tänkbart senario som utspelar sig på Gotland och Östersjön. Ha ´re bäst //![]()