Fin sommar....
![]()
Minns inte senast juni var såhär kass. Får hoppas Juli levererar..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin sommar....
![]()
Såg dom som förband till Lag Wagon på Smålands Nation i Lund tidigt 90-tal om jag minns rätt, kul!Håller med!
Vilken scennärvaro och vilka entertainers. Jag hade inte sett dem sedan ”Dookie” turnén 1994. De har ju hållit på ett tag hehe
Undrar om inte jag också va där hehe. Såg även Blink 182 på smålands i Lund tidigt 90-tal. Det va nog typ 30 pers där hahaSåg dom som förband till Lag Wagon på Smålands Nation i Lund tidigt 90-tal om jag minns rätt, kul!
Apropå student-stories:Undrar om inte jag också va där hehe. Såg även Blink 182 på smålands i Lund tidigt 90-tal. Det va nog typ 30 pers där haha
Men gräset växer!Minns inte senast juni var såhär kass. Får hoppas Juli levererar..
Starka Omega Constellation 60-talsvibbar på den där![]()
Milano Centralstation.
I väntan på tåg till Pont Saint Martin.
+35 här.
Alpinisten klarar sig bra![]()