• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Tidigt hemma från 60-årskalaset pga våra hundar. Då hinner man med en lördagspilsner ... ;)
Rolex 2025-07-05 (öl).jpg

Hålla det kort är det som gör skillnaden på Matta och ”matta” 👍💪 här regnar det som tur var 😉
Hehe ja jag hade gärna haft det kort hela tiden men ska jag jobba så blir det svårt att klämma in 2x10 h i veckan på gräsmattorna....speciellt när vädret ställer till det😉
Det får räcka med en klippning i veckan, dock uppdelat på flera dagar ca 5x2 h.

IMG_8330.jpeg

Black Sabbath och Bourbon 🥃
Mitt iMellan War Pigs med ljudanläggningen på max (till magiskt live framträdande utav Mr. Crowley -81 🥃 finns få saker som känns så rikt i livet då. Något som vissa människor tycks vara utan. Man är välsignad helt enkelt 🤘

Sitter och kollar YouTube på (Ozzys Last Performance i Bermingham) det tycks ha laddats upp en del nya klipp På’t bara de senaste fyra timmarna

kväll

Senast ändrad:
Hehe ja jag hade gärna haft det kort hela tiden men ska jag jobba så blir det svårt att klämma in 2x10 h i veckan på gräsmattorna....speciellt när vädret ställer till det😉
Det får räcka med en klippning i veckan, dock uppdelat på flera dagar ca 5x2 h.
Jag har bara 30kvm i en fyrkant 😄👍 vem som dragit längsta strået är beroende på hur man ser det 🙏🤘

Tillbaka
Topp