• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

3AECC86B-FBD6-47E0-8B99-C02A32D401D3.jpeg

Fixat med modeller en stund under eftermiddagen å frun bjöd på bubblor nyss. Som synes, bygger även flygmaskiner och maskinen i skala 1/48 är en Ju 87 stuka i "desert spot camoflage". Nu dax att kolla in och få ihop en rad vinnare på travet.Ha ´re bäst // 🧐

Senast ändrad:
Kommer inte posta i den här tråden mera efter det här!

Får otrevliga pm från en medlem varför jag inte gillar hans inlägg fast gillar innan hans inlägg och efter. Det här är en pensionär som antagligen inte har bättre saker för sig en att ”stalka” mig med pm hur besviken han är att jag inte gillar hans bilder. Jag har en hel del pm om det här!

Jag är ganska ny här, tyckte det var chill och fina personer, men jag orkar inte med sånt här. Så @laketwig du lyckades 🙌🏻👏🏻, I’m off! Nu kan du stalka någon annan som inte ger dig en ”like”!

Ps, handen på hjärtat, you can go and fuck yourself!!!

IMG_4519.gif

Tillbaka
Topp