Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Exakt! Fick också veta att det är ”schnitzelvecka” någon vecka in i september, så gillar du schnirre är det dags att budgetera.Fantastiska Humlehof. Urquell och en schnitzel?
Värmdö antar jag? Då är vi nära varann i så fall![]()
Vi är och hälsar på de Indiska Vattenbufflarna. Är inlånade hit till ön för att hålla en våtmark öppen.
Därav ordet bundsförvant!Tar en klockbild tillsammans med dottern innan vi kastar loss. Hon gillar bund! Hon har nämligen fått en god uppfostran .
![]()
Nope. På Lidingö. De håller koll nere i naturskyddsområdet vid Hustegaholm/Gråviken. Väldigt orädda och gillar skarp att bli klappade och kliade.Värmdö antar jag? Då är vi nära varann i så fall![]()
Repig lins?Blev bra på lilla lådan men krävdes en bit på varje sida.
Nu rullar inte klockorna fram och tillbaka i boxen!
![]()
Jag märker nu igen att min mobil har någon defekt. Bilder blir disiga och suddiga längst till vänster. Och det är inte optiken som är problemet för det är helt skarpt när jag tittar på skärmen.