• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Jag och Los Tantos har rensat kantarellerna jag plockade i lördags!

Nu dags för kvällsmat, som blir en omelett med mozzarella, creme fraiche och just smörstekta kantareller!

IMG_9873.jpeg
IMG_9874.jpeg

Senast ändrad:
@Bud66 borde få betalt sammarbete av Seiko, blev sugen efter sett herrns alla seikos. Då jag själv har varit en seikofantast tidigare i livet så trilla jag givetvis dit. Detta blir morgondagens. För att också göra @Delgada nöjd så har jag köpt ett ljusbrunt Mocca till den som kommer inom kort, nu sitter en strapcodelänk på den
1000073861.jpg
Det känns bra att vara en inspiratör herr @hepanter.
Fin klocka det där, måste erkänna att jag är riktigt sugen på en sådan.
(Vet inte hur många gånger jag varit nära att slå till…😁)
Och till bli Seikoambasadör är inget jag skulle tacka nej till. Absolut inte😁

Jag hade fan inte kunnat sova en blund hemma hos dig 😆!

Släpper du aldrig ut något i naturen 👀🙈😆.
Haha, alla är där dem bör vara, inga problem att sova här inte :) hittils inget utsläppt från mitt håll vilket väll är tur då dem inte hör hemma i vår fauna :)
Kan dock villigt erkänna att sitta och leta efter ungarna igår var lite halvspännande,du vet ju inte hur många dem är och vart dem ligger så gäller att vara försiktig samtidigt som hela terrariet behöver tömmas på precis allt för att försäkra sig att alla hittas.

Tillbaka
Topp