Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och den röda till trettondagHar plockat fram kommande veckas trio. Ännu inte spikat vilken ordning de kommer i, men en vag föraning om blå måndag....
![]()
Okej, om du säger det så.Och den röda till trettondag
Ah... En T2:a, som de hette i svenska flygvapnet. Farsan hade närkontakt med dem på F2, under kriget. Han byggde också en rätt stor modell av den i balsaträ. Dryga metern mellan vingspetsarna. Den hängde i taket i mitt gamla pojkrum, ända tills vi tömde lägenheten.Nu fattas det bara lite mera mörkgrönt camouflage och dekaler ...![]()
![]()
Jag byggde också en, i plast och skala 1/72. Från Matchbox, om jag inte minns fel.Nu fattas det bara lite mera mörkgrönt camouflage och dekaler ...![]()
![]()
Iaf till tjugondag knut, då ska julen ut. Och julen är ju rödOkej, om du säger det så.
Off topic: vad är det för display du har på väggen?Imorgon äre jobb och det väntas bli -28°C, det är lite för kallt i mitt tycke
![]()
![]()
Shelly X2 med Home AssistantOff topic: vad är det för display du har på väggen?
Tack!Shelly X2 med Home Assistant