• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Dottern skulle börjat simskola idag, istället blev det sjukstuga och feber. Så nu bygger vi lite istället
IMG_7709.jpeg

Har varit fullt upp idag!

Jag har räddat granen från packad snö som vi planterade förra året!

IMG_8496.jpeg

Jag har fyllt på med fågelfrön och foderkedjor!

IMG_8474.jpeg
IMG_8493.jpeg

Jag har skurit upp äpplen jag hittade billigt på Hemköp igår plus några morötter jag hade liggandes! Det tänkte jag rådjuren kunde få!

IMG_8494.jpeg

Samt är klar med kommande veckans matlådor!

IMG_8492.jpeg
IMG_8497.jpeg
IMG_8498.jpeg

Hänger framför brasan och råkade klicka hem en ny klocka :oops: Ingen dyr historia men en rolig pjäs tror jag.. Är ju flera år sedan sist, så man får unna sig när andan faller på!

Så nu kommer jag gå i väntans tider och uppdatera PostNord appen ungefär 17 gånger i halvtimmen.
Varför har den inte kommit hem än?!????!

IMG_8712.jpeg

Hänger framför brasan och råkade klicka hem en ny klocka :oops: Ingen dyr historia men en rolig pjäs tror jag.. Är ju flera år sedan sist, så man får unna sig när andan faller på!

Så nu kommer jag gå i väntans tider och uppdatera PostNord appen ungefär 17 gånger i halvtimmen.
Varför har den inte kommit hem än?!????!

IMG_8712.jpeg
Vi kan se vems paket kommer snabbare, ditt eller mitt😉🤣

Tillbaka
Topp