80talisten
I wish a could afford a real gold Rolex!
Grattis till den säger jag då!Slog till direkt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis till den säger jag då!Slog till direkt!
Fy fan för att käka gädda. Smakar sump

Gammelgäddan förtjänar att få komma tillbaka i sjön när man vunnit kampen.Är själv förespråkare för ädelfisk.
Gammelgädda = C&R!
Nedkrupen i ruffen med musik på radion och några folkisar innanför västen. Det är inte dumt inte!
Skämdes kanske för sin klocka.Nänä, frun är med men hon ville inte vara med på bild![]()
Köpte på mig ett par nya. Ett för varje tillfälle..
Kostar ännu mer med en Rolex som sällskap!![]()
Jag kommer inte att göra dig besviken! <3Kör ända in i kaklet!
Mvh Hemmakväll med film denna lördag..
Kostar ännu mer med en Rolex som sällskap!![]()
Vart håller du hus?!
Vart håller du hus?!
Oh huppa huppa, har alltid undrat om ett rubber B, som ofta sägs ska passa sub, passar till en DJ. Har inte vågat klpa ett bara för det. Har du varit tvungen passa till det på nåt sätt eller har den någon speciell beteckning? Vet att Gripenbro har några rubber B uteI morron är inte en annandag men på Pingstdagen blev det DJ på Rubber B.
![]()
Är ett vanligt till min GMT 16700, tror det är samma till subben förutom 14060.Oh huppa huppa, har alltid undrat om ett rubber B, som ofta sägs ska passa sub, passar till en DJ. Har inte vågat klpa ett bara för det. Har du varit tvungen passa till det på nåt sätt eller har den någon speciell beteckning? Vet att Gripenbro har några rubber B ute
Skickas från min iPhone
Tack för bild och svarÄr ett vanligt till min GMT 16700, tror det är samma till subben förutom 14060.
Eftersom armbandet är gjort till 2mm bandstift och Datejusten har 1,8 så funkar det.
Edit: finns en bild till här på vintageavdelningen.
https://klocksnack.se/threads/dagens-vintageur.4400/page-244#post-521577
Verkar som gummi är i majoritet idag.Sitt i kanoten! Idag blir det gummi på datejusten![]()