• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Bytte till den här inspirerad av.. ja gissa vem. :)

WP_20140607_005.jpg

Fy fan för att käka gädda. Smakar sump

Är själv förespråkare för ädelfisk.
Men en gädda på 3-4kg är ok matfisk, om den tillagas rätt dvs. i tex. foliébåt med citron, örter,potatis, lök, etc.
Som många ggr. under sommaren kan snabbt läggas på grillen, som "bonus" som ungarna lyckats dra med sig ifrån sjön, strax innan käket och som de VERKLIGEN.. M Å S T E tillaga. (slutar med att en själv bara käkar av.. :eek: )

G%C3%A4dda-liten.jpg

:happyhappy:

Gammelgädda = C&R!

I morron är inte en annandag men på Pingstdagen blev det DJ på Rubber B.

WP_20140608_002.jpg
Oh huppa huppa, har alltid undrat om ett rubber B, som ofta sägs ska passa sub, passar till en DJ. Har inte vågat klpa ett bara för det. Har du varit tvungen passa till det på nåt sätt eller har den någon speciell beteckning? Vet att Gripenbro har några rubber B ute :)

Skickas från min iPhone

Oh huppa huppa, har alltid undrat om ett rubber B, som ofta sägs ska passa sub, passar till en DJ. Har inte vågat klpa ett bara för det. Har du varit tvungen passa till det på nåt sätt eller har den någon speciell beteckning? Vet att Gripenbro har några rubber B ute :)

Skickas från min iPhone
Är ett vanligt till min GMT 16700, tror det är samma till subben förutom 14060.
Eftersom armbandet är gjort till 2mm bandstift och Datejusten har 1,8 så funkar det.

Edit: finns en bild till här på vintageavdelningen.
https://klocksnack.se/threads/dagens-vintageur.4400/page-244#post-521577

Är ett vanligt till min GMT 16700, tror det är samma till subben förutom 14060.
Eftersom armbandet är gjort till 2mm bandstift och Datejusten har 1,8 så funkar det.

Edit: finns en bild till här på vintageavdelningen.
https://klocksnack.se/threads/dagens-vintageur.4400/page-244#post-521577
Tack för bild och svar :) tror jag ska slå till på det Peter har inne, det med enkel clasp, tycker det ser riktigt bra ut på DJ :p, speciellt med inbyggda endlinks.

Skickas från min iPhone

Tillbaka
Topp