Maro
Guld
Lyckas i och med detta inlägg med att trippelposta en bild.
Lyckades med denna like trippellikea denna klocka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lyckas i och med detta inlägg med att trippelposta en bild.
Häftig Tärnan. Något jag inte sett tidigare. Det är det som är så kul med Tärnan klockor. Är det alarmfunktion på den? Nej det var ju månad och datumringen såg jag nu.Nu byter jag till Tärnan.
tycker den är väldigt lik boettlocket är likadant men jag kan inte se någon dykare det är dock rätt slitetCool! Ser ut som en EPSA-Compressor boett och lik min gamla Arla Super Sport. Kolla baksidan om du har dykargubben där.
tycker den är väldigt lik boettlocket är likadant men jag kan inte se någon dykare det är dock rätt slitet
Dagens dykare!
ursäkta för dålig mobilbild
baksidan är ganska sliten som du ser hittade ingen dykare på innsidan av locket heller glömde dock ta bilder på insidanÖppna, kolla och dra av några bilder! Kan vara märkt på insidan av locket och du kan se om konstruktionen är samma. Visarna är också lika. Här är en Arla med med samma tavla som din från Kaplans.
baksidan är ganska sliten som du ser hittade ingen dykare på innsidan av locket heller glömde dock ta bilder på insidan
Inget fel med det,pengar över till annatHjälp! Jag är rädd att jag håller på att bli en owg..
Bytt är bytt och kommer aldrig igen, viskade jag när vi skildes åt. Bytlånar 1675 mot 5513 och gillar det!
Skickas från min iPhone via Tapatalk
baksidan är ganska sliten som du ser hittade ingen dykare på innsidan av locket heller glömde dock ta bilder på insidan
Nej den är byttHur ser kronan ut? Rutmönster?
Läckert krakelerad tavla.
Den är ruggigt fin med oyster!300-metershajen har fått jobba idag
300-metershajen har fått jobba idag
Squaleboett?