Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gummiband, kommer man osökt tänka på Rubber B som väl går in på vågrät fyra dåFlottarkärlek med Snoddas kommer man osökt att tänka på här och då är det gummiband som skall in på lodrätt tre.![]()
Känner igen mig, och nu sitter jag med en svart 116520.Funderar själv på att komplettera min sub med en vittavlad 116520. Ganska sjukt med tanke på att daytona var den Rolex jag gillade allra minst för nåt år sedan.. Provade den idag på Rob och den är riktigt fin.
Testar lite med brunt kroko på Pepsi. Rolex lås, så klart. Vete fasen, vad tycks, är det helgerån?![]()
Det var nog ingen höjdare, men om du gillar det så kör!Testar lite med brunt kroko på Pepsi. Rolex lås, så klart. Vete fasen, vad tycks, är det helgerån?![]()
Mmm är nog böjd hålla med, vad tros om svart då? Eller är det alltid länk?![]()
Yep!Har inte använt länken nåt knappt men bytte från Nato till länk idag. Tycker det funkar kalas. Va tycker ni?
![]()
Tycker det kan funka med svart.Mmm är nog böjd hålla med, vad tros om svart då? Eller är det alltid länk?![]()
Ja, det funkar väl som ett alternativ. Inte brunt. Måste till vit tavla för det, tror jag. Och svart insert. Men det är kul att testa liteTycker det kan funka med svart.
![]()
Vad är det för band du har? Rios? 19mm mot 16mm?Tycker det kan funka med svart.
![]()
Rios i nubak 20/18 så rolexspänne går bort.Vad är det för band du har? Rios? 19mm mot 16mm?
Snyggt hur som, och man bill ju gärna ha Rolex låset på.