Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Ett Rolexspänne på det så är du hemma.Precis köpt nytt band till DJn, det blev lyckat!
![]()
![]()
![]()
Snyggt! Ett Rolexspänne på det så är du hemma.
Har inte 100 koll men ämnet har avhandlats några gånger här och har för mig att det var så.Det är på gång! Har Bergströms bäst pris?![]()
Köpte mitt för 650Det är på gång! Har Bergströms bäst pris?![]()
Tror jag kan ha ett liggande....pmaDet är på gång! Har Bergströms bäst pris?![]()
Blev julaftonsklockan oxå.Tärnan Oceanographer med serienummer 002. Tyvärr så ligger den mest i lådan . Så det får bli söndagsklockan.
![]()
![]()
Undrar var du sitter då?
Precis köpt nytt band till DJn, det blev lyckat!
![]()
![]()
![]()
JoråsåatteeHärlig trio!
SnyggtFunkar att baka Pizza med, tror jag, får återkomma.![]()
Väntar på att julskinka-pizzan ska bli färdig nån jävla gång! Ftw!![]()
Jodå, den är jag nöjd med. Det är riktigt riktigt vass finish på den. Länken är tämligen vulgär och jag planerar att köpa ett fint gummi till denNice klocka! Är du nöjd med den? Du vill inte posta lite fler bilder kanske
Cheers Chuck
Jodå, den är jag nöjd med. Det är riktigt riktigt vass finish på den. Länken är tämligen vulgär och jag planerar att köpa ett fint gummi till den![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Varför gör man det? ME262 hemmabygge?Ska leka med jetmotor
![]()
Varför gör man det? ME262 hemmabygge?
God fortsättning ks![]()