Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg Explorer! Bra julklapp! ;-)![]()
Packar upp julklappar vid andra firandet
Hämtar mat (pizza och asiatiskt), har blivit en tradition på juldagen
![]()
Slår ju julmat alla dagar i veckan!
Allt går ner med ordentlig dinka![]()
OP'n slut, pisamma halland's kvar... Bara att bita ihop.
Årets sista skott på den här, för i morgon är det dags att byta veckans klocka. Bortsett från min snart antika Aerospace (17 år) har jag har haft den här längst. Troligen den som kommer att stanna längst också ...
Solen tittade in lagom till 10 över 10.
![]()
Oja, och precis lika fett och kaloririkt!
Den är bra fin den där! Kanske blir näst på tur efter en AT![]()
Tackar! Har förstått via dina likes att du uppskattar den. Jag kan bara hålla med, en fantastiskt ren och tydlig klocka, utan att bli för dressad. Den har också ett väldigt fint historiskt arv att förvalta, med början under andra världskriget. Länken är dessutom något av det snyggaste och mest bekväma som har gjorts. Du kan läsa lite mer om länken här:
https://klocksnack.se/threads/recension-av-länk-till-iwc-mark-xvi-m-fl.10306/
Dock inte helt lätt att få tag på, i alla fall på länk.
Ha en bra fortsättning på julen! / Mr. Laketwig
Försöker avgöra hur man ska se ut ikväll, skit i kläderna! Men vilken klocka?!
![]()
![]()
Kör hulken, grön är ju julfärgen nummer två efter rött.Försöker avgöra hur man ska se ut ikväll, skit i kläderna! Men vilken klocka?!
![]()
![]()
Hulken fick handledstid ikväll!Kör hulken, grön är ju julfärgen nummer två efter rött.![]()
Jag ska tydligen inte ligga med någon ikväll. Tjerkompis säger att ja inte får ligga
Mer