LeThulle
Basic
Tar ett steg ut genom dörren för bättre ljus. Nu blir det frukost
Morgonpromenad med hundarna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tar ett steg ut genom dörren för bättre ljus. Nu blir det frukost
Härligt!
Morgonpromenad med hundarna
Var också sugen på Giroxan, ser riktigt fin ut. Grattis!Firar födelsedagen med lite paketöppning från Karljohan. Tyvärr verkar dykaren inte fungera men den löjligt fina Giroxan tickar på.
Den är verkligen grym. Kommer nog bli en keeper kan jag säga redan nu.. Tack så mycketVar också sugen på Giroxan, ser riktigt fin ut. Grattis!
Snyggt!Dags att hoppa på cykeln mot valborgsfirande
Digital 80-talare får det allt bli idag och med förhoppning om storvinst på onsdag ! //
Grattis på födelsedagen, giroxan var ju grymt fin grattis till den också... Synd på dykaren, men den kan nog vara värd en service...Firar födelsedagen med lite paketöppning från Karljohan. Tyvärr verkar dykaren inte fungera men den löjligt fina Giroxan tickar på.
Tack så mycket! Efter lite betänketid har jag bestämt mig för att behålla dykaren och få den servad. Tror som du att den är värd det.Grattis på födelsedagen, giroxan var ju grymt fin grattis till den också... Synd på dykaren, men den kan nog vara värd en service...
Grattis. Kul klockor.Firar födelsedagen med lite paketöppning från Karljohan. Tyvärr verkar dykaren inte fungera men den löjligt fina Giroxan tickar på.
Tack! Ska definitivt in och läsa lite där. Kan inte heller något om märket då jag lockades av utseendet främst.Grattis. Kul klockor.
Jag läste nyligen en tråd på watchuseek som handlar om rankning av klockmärken. Där finns en som bestämt hävdar att Tradition på sin tid var ett lyxmärke värderat högre än Rolex.
#33 If you wanted the top of the line Luxury Watch in the 1950's. You bought a Tradition.
Kan själv inget om märket men han fick inte särskilt mycket medhåll av övriga.
Kul tråd i övrigt där man bl.a. granskar kinesiska importavgifter för att just komma fram till en ranking eller tiering.
Middagen blev så trevlig att jag glömde posta på ks. Då kan ni hajja hur jävla kul jag haft fram till nu.
Sjukt fin den där. Var spekulant på den men sen kom det en Speedy emellanGlassar i solen (dock inomhus)
Tack! Ja jag såg det, och det är jag glad för (antagligen du med )Sjukt fin den där. Var spekulant på den men sen kom det en Speedy emellan