• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din vintageklocka just nu?

Tar ett steg ut genom dörren för bättre ljus. Nu blir det frukost :)
5D20CE70-9F62-4FFA-AB4C-A04D3D38708C.jpeg
CCF988A9-A4EC-4726-A6F1-165644EE7CC7.jpeg

Morgonpromenad med hundarna 😃☀️

Firar födelsedagen med lite paketöppning från Karljohan. Tyvärr verkar dykaren inte fungera men den löjligt fina Giroxan tickar på.
A6ABE4C6-BF2D-4E1E-99A5-7140FE5B991E.jpeg
A63C7CC3-7B43-4617-8779-433D5C615048.jpeg
Grattis. Kul klockor.

Jag läste nyligen en tråd på watchuseek som handlar om rankning av klockmärken. Där finns en som bestämt hävdar att Tradition på sin tid var ett lyxmärke värderat högre än Rolex.
#33 If you wanted the top of the line Luxury Watch in the 1950's. You bought a Tradition.
Kan själv inget om märket men han fick inte särskilt mycket medhåll av övriga.
Kul tråd i övrigt där man bl.a. granskar kinesiska importavgifter för att just komma fram till en ranking eller tiering.

Grattis. Kul klockor.

Jag läste nyligen en tråd på watchuseek som handlar om rankning av klockmärken. Där finns en som bestämt hävdar att Tradition på sin tid var ett lyxmärke värderat högre än Rolex.
#33 If you wanted the top of the line Luxury Watch in the 1950's. You bought a Tradition.
Kan själv inget om märket men han fick inte särskilt mycket medhåll av övriga.
Kul tråd i övrigt där man bl.a. granskar kinesiska importavgifter för att just komma fram till en ranking eller tiering.
Tack! Ska definitivt in och läsa lite där. Kan inte heller något om märket då jag lockades av utseendet främst.

Tillbaka
Topp