S
Staafen
Guest
Ser du att det är en DON?Sjukt fin den där. Var spekulant på den men sen kom det en Speedy emellan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser du att det är en DON?Sjukt fin den där. Var spekulant på den men sen kom det en Speedy emellan
Bra att kunna utnyttja det, (ståndet)Lite vårprojekt på gång.
Ny brygga runt sjöboden. Våldigt lågt vattenstånd just nu
Jag förhandlade bort det genom att laga middag ikvällNjuter i solen i väntan på att resten av familjen ska bli klar. Vi ska till Ikea, jippiii
Jag förhandlade bort det genom att laga middag ikväll
Häftig!Det är ju SherpStarSöndag idag så en av frugans NOS-klockor fick vara modell....
Kul att du gillar det!Häftig!
Både klocka och förpackning.
Digital 80-talare får det allt bli idag och med förhoppning om storvinst på onsdag ! //
Dags att hoppa på cykeln mot valborgsfirande
Och choklad!Firat frun som fyller år med lite blommor och presenter
...tog för givet att du skulle byta till just ett Nato!Byter band och lyssnar på diskussionen kring Nato.
Ser riktigt bra ut! Kan tänka mig att det mjuknar lite med tiden och blir skönare?
Tack! Ja absolut, var dock inte så värst styvt från startSer riktigt bra ut! Kan tänka mig att det mjuknar lite med tiden och blir skönare?