S
Staafen
Guest
Jaha, ni vet säkert vad detta betyder. Städ!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om Escape Rooms? Svinkul grej där man (oftast) har en timme på sig att klara av ett antal uppgifter/pussel för att ta sig ut ur ett rum/in i ett valv/etc. lite beroende på konceptet för rummet. Finns säkert drösvis i hufvudstaden, tror exempelvis Fox in a Box har rum i Stockholm, kan rekommendera Bunker där!
Vet inte riktigt hur jag ska säga detta men det där var inte ett panic room utan det var ditt kontor. Jag förstår att din chef blev sur när du dyrkar upp låset och springer ut i början av jobbdagen. Men bra löst, absolut!Tycker det är tråkigt men har blivit tvungen att delta genom jobbet.
Har inte tålamod att med det så medans mina kamrater diskuterade och gnuggade sina geniknölarna gick jag direkt på låsen och när jag öppnade det första såg han som höll idet hela det och blev till min förvåning väldigt arg.
Så får man inte göra!!!
Jag tyckte att det var ett sätt att lösa problemet på.
Alternativt kunde dom ju skaffades riktiga lås.
Middagen efter var god i alla fall.
Neo-vintage, är det ett annat ord för lillgammal? En gång är ingen gång, två gånger är en gång för mycket
Hur många neo vintage-bilder får man lägga upp innan man blir bannad från denna tråd?
Laddar lume i vårsolen.
Går det bra på den där? Snygg är den iaf!
Jag älskar verkligen den där, så jävla snygg!Vi lagar mat - Coq au vin.
Tack, jag också. Det är min årsklocka med en trevlig historia.Jag älskar verkligen den där, så jävla snygg!
Schysst klocka, och skjorta! Får man fråga vart du köpt den? Själv funderar jag på att byta till nästa vintage för ikväll.Vi är på väg till greken runt hörnan.
Skjortan är vintage, köpt från Broadway and Sons.Schysst klocka, och skjorta! Får man fråga vart du köpt den? Själv funderar jag på att byta till nästa vintage för ikväll.