S
Staafen
Guest
Rensar och kanske ska sälja av något. Ibland kan det vara skönt att inventera lite eller vad säger ni?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ta en kopp kaffe eller två tre fyra?Funderar på vad man ska hitta på idag
Vet att du har något skönt canvas där någonstans!Rensar och kanske ska sälja av något. Ibland kan det vara skönt att inventera lite eller vad säger ni?
Har jag?Vet att du har något skönt canvas där någonstans!
Haha jam! Något khaki-färgat som bra ligger och skräpar!Har jag?
Haha ok, jag har så mycket band att jag inte har koll längre.Haha jam! Något khaki-färgat som bra ligger och skräpar!
Berätta mer!Precis kommit ut från ett Escape Room.
Om Escape Rooms? Svinkul grej där man (oftast) har en timme på sig att klara av ett antal uppgifter/pussel för att ta sig ut ur ett rum/in i ett valv/etc. lite beroende på konceptet för rummet. Finns säkert drösvis i hufvudstaden, tror exempelvis Fox in a Box har rum i Stockholm, kan rekommendera Bunker där!Berätta mer!
Har hört talas om det där men aldrig testat. Måste göra det!Om Escape Rooms? Svinkul grej där man (oftast) har en timme på sig att klara av ett antal uppgifter/pussel för att ta sig ut ur ett rum/in i ett valv/etc. lite beroende på konceptet för rummet. Finns säkert drösvis i hufvudstaden, tror exempelvis Fox in a Box har rum i Stockholm, kan rekommendera Bunker där!
Fågelskådning från ballen, inte illa!Skådar från ballen
Riktigt cool den där!
Digital 80-talare får det allt bli idag och med förhoppning om storvinst på onsdag ! //