Ja det är mycket man går med på för barnens skull. Det jag kan trösta med så här ett par år senare är att tillvaron blir så mycket bättre. För alla.+1 på den fast, 850K, bil, datejust, och för barnens skull en smärtfri separation.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det är mycket man går med på för barnens skull. Det jag kan trösta med så här ett par år senare är att tillvaron blir så mycket bättre. För alla.+1 på den fast, 850K, bil, datejust, och för barnens skull en smärtfri separation.
Ja det är mycket man går med på för barnens skull. Det jag kan trösta med så här ett par år senare är att tillvaron blir så mycket bättre. För alla.
Långresa, finmiddag, missnöjd.Vi ska på långresa, frugan säger att det räcker med finmiddag på bra krog. Jag har gått på den här förut....
Wow, en hemmabioanläggning eller 20000 stringtrosor? ;-)-Hennes paket fick inte plats i strumpan i år
Wow, en hemmabioanläggning eller 20000 stringtrosor? ;-)
Stiligt, hur många gånger funderade du på att slänga hyllplanen åt helvette när du skulle montera dem?-Hennes paket fick inte plats i strumpan i år
Stiligt, hur många gånger funderade du på att slänga hyllplanen åt helvette när du skulle montera dem?
Jag monterade fyra sektioner här om veckan och höll på att bli helt galen nämligen. Och när sedan frugan ville flytta om hyllplanen så de skulle passa med storlekar på böcker osv höll det på att bli skilsmässa Men jäkligt snyggt blev det iaf. Bra present!-Tack! Jag har varit så pass fräck att jag har konsulterat min far
Han och sambon får brottas med hyllplanen
Jag monterade fyra sektioner här om veckan och höll på att bli helt galen nämligen. Och när sedan frugan ville flytta om hyllplanen så de skulle passa med storlekar på böcker osv höll det på att bli skilsmässa Men jäkligt snyggt blev det iaf. Bra present!
Frun menar du!?Lite dubbelpost, skyll på fredagsölen.
Minfru får......
En Tank.
Hoppas hon gillar den bara.
Om inte så dyker den upp på ett Köp&Sälj nära Dig efter jul
Haha.Frun menar du!?
Gick klockan hem?Haha.
Det vore något.
”Frun bad mig välja mellan henne och klockan. Fasen vad jag kommer att sakna henne”
Nej, frun är en keeper.
Denna klocka åker ut tyvärr.
Been there, köpte en klocka till flickvännen för en herrans massa år sen. ”Det här är den fulaste jävla klocka jag sett” blev svaret.Nix. crash and burn.