• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad ger du frun i julklapp?

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Vi ska på långresa, frugan säger att det räcker med finmiddag på bra krog. Jag har gått på den här förut....

A12F0139-BE5B-414B-B6AB-7715CCB6DBBE.jpeg
Långresa, finmiddag, missnöjd.
 

Danne.l

Rolex
2-Faktor
I vanliga fall är det guld och diamanter som gäller men nu när man är studerande får det bli guld och pärlor istället...
 

daniel_se

Omega
-Tack! Jag har varit så pass fräck att jag har konsulterat min far :angel:
Han och sambon får brottas med hyllplanen ;)
Jag monterade fyra sektioner här om veckan och höll på att bli helt galen nämligen. Och när sedan frugan ville flytta om hyllplanen så de skulle passa med storlekar på böcker osv höll det på att bli skilsmässa :D Men jäkligt snyggt blev det iaf. Bra present!
 

Lauda

Patek
2-Faktor
Jag monterade fyra sektioner här om veckan och höll på att bli helt galen nämligen. Och när sedan frugan ville flytta om hyllplanen så de skulle passa med storlekar på böcker osv höll det på att bli skilsmässa :D Men jäkligt snyggt blev det iaf. Bra present!

-Wow! Fyra sektioner till och med, det är mycket jobb men det är värt om man ska tänka på hur resultatet blir!

Posta gärna bild på er hylla om du skulle känna för det. Vill gärna hämta inspiration :)

Den här uppsättningen på tre sektioner har vi haft i kanske i ca 2,5 år. Men vi började känna att det var lite tråkigt med jämna hyllplan :D

Så det vi gjorde nu var att beställa 2st tidskriftshyllor i stål för att göra om alltihop. Precis som du sa så fick samtliga hyllplan plockas bort för att kunna justera och göra om:facepalm:

Jag ska inte klaga, vi har en win-win situation här. Sambon älskar att pyssla med det och jag kollar gärna på :hilarious:

Men projektet ”String” är inte helt klart ännu för den här gången :wideyed: Det är 2st pocket också som ska komma upp på väggarna :hungover:

Vi har inte inrett klart men blev det i alla fall med den här uppsättningen :)
81E5AFB2-7DDD-46C4-B4F3-64591BEAA95E.jpeg
 
Topp