• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad ger du frun i julklapp?

Jag tänkte köpa biljetter till hockey VM i Köpenhamn, 2 matchdagar med hotell, kan gå hur fan som helst så får väl slänga med något annat också :D gäller ju att frun kanske har lite sportintresse då.
Förra året blev det en weekend till Paris vilket såklart blev en hit :)

Sköning! Kör Hockey-VM med polarna!

Tänkte ge bort ett äventyr till frugan i år.

0C8B069E-3966-4FDF-8F2B-E8FE90A5BDF2.jpeg

Suck, samma sak varje år.
Gillar dock @Niklas ide.

Har en liknande ide som kanske passar bättre på alla hjärtans dag iofs.

Men ta en syltburk och fyll den med lappar i olika färger, bestäm själv antal. Men kanske 30 stycken? (räcker en månad).

På lapparna skriver du allt du älskar med din partner. Det kan vara rena komplimanger, äventyr ni har gjort tillsammans eller andra fina minnen.
Skriv sedan att hon varje morgon skall plocka upp en lapp ur burken för att ge henne en bra start på dagen.

Kommer uppskattas

Dels delade vi på kostnaden för det där fina 60-tals matbordet med tillhörande stolar. (Tack frun!)

Sen är en klockbox inhandlad till hennes olika ur som bara ligger och aldrig används för att hon aldrig vet var hon har dem.

Funderar på att tjuva hennes ring ett par dar och lägga till vårt senaste barns namn som inskription också... vi får se. :)

Suck, samma sak varje år.
Gillar dock @Niklas ide.

Har en liknande ide som kanske passar bättre på alla hjärtans dag iofs.

Men ta en syltburk och fyll den med lappar i olika färger, bestäm själv antal. Men kanske 30 stycken? (räcker en månad).

På lapparna skriver du allt du älskar med din partner. Det kan vara rena komplimanger, äventyr ni har gjort tillsammans eller andra fina minnen.
Skriv sedan att hon varje morgon skall plocka upp en lapp ur burken för att ge henne en bra start på dagen.

Kommer uppskattas
Den där var riktigt bra! Så får det bli till alla hjärtans dag. Andra tipset jag stjäl i denna tråd, klockrent!

Har ett tips på något som mottogs väldigt väl när jag gav det till tjejen när hon fyllde år i somras :)

När jag var och reste i Asien i våras tog jag mig en del tid till att leta upp fina snäckskal, stenar och liknande. Hade som tanke att jag skulle ge dessa till henne i en glasburk, med målet att vi i framtiden tillsammans ska fylla burken med snäckor från gemensamma resor. Det blev verkligen en succé!

Inser att det blir rätt tight till jul, om ni inte har snäckor sparade eller ska iväg på semester och hinner plocka - men isåfall får ni se det som födelsedagstips. :)

Lysande tips! Har man tillbringat 40 jular tillsammans börjar idéerna ta slut efter ett tag, men du räddade just min jul ... :happyhappy:

Kanske en repris på något från när ni började umgås? Middag på samma restaurang som första gången eller resa till samma destination. Det kanske är uppskattat att du drar dig till minnes en viktig händelse och nu regisserar en repris men med bättre resurser den här gången så att du kan sätta guldkant på arrangemanget.

Kanske en repris på något från när ni började umgås? Middag på samma restaurang som första gången eller resa till samma destination. Det kanske är uppskattat att du drar dig till minnes en viktig händelse och nu regisserar en repris men med bättre resurser den här gången så att du kan sätta guldkant på arrangemanget.

Tack min vän, utmärkta förslag, men vinprovning redan inhandlad, med bifogat presentkort så hon direkt kan omsätta sina nya kunskaper ... ;)

Tillbaka
Topp