2 veckor till Mexico (cancun)
Generöst! Vad ska du göra under tiden? Ligga hemma i soffan och välja precis vilka kanaler du vill titta på utan att bli ombedd att byta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
2 veckor till Mexico (cancun)
Jag tänkte köpa biljetter till hockey VM i Köpenhamn, 2 matchdagar med hotell, kan gå hur fan som helst så får väl slänga med något annat också gäller ju att frun kanske har lite sportintresse då.
Förra året blev det en weekend till Paris vilket såklart blev en hit
Generöst! Vad ska du göra under tiden? Ligga hemma i soffan och välja precis vilka kanaler du vill titta på utan att bli ombedd att byta?
Hahaha nej jag hade turen att få följa med faktiskt!
Vinprovningskväll på Systemet.Dags för den årliga ångesten. Tips till en 33-årig sambo som inte gillar onödiga prylar? Konserter och musikal har varit klassiker tidigare (då får man ju också lite kul själv också), men vet inte om det går något bra just nu (i sthlm)? HJÄLP!
Din romantiker!En fruktkorg med bananer som levereras varje tisdag.
Den där var riktigt bra! Så får det bli till alla hjärtans dag. Andra tipset jag stjäl i denna tråd, klockrent!Suck, samma sak varje år.
Gillar dock @Niklas ide.
Har en liknande ide som kanske passar bättre på alla hjärtans dag iofs.
Men ta en syltburk och fyll den med lappar i olika färger, bestäm själv antal. Men kanske 30 stycken? (räcker en månad).
På lapparna skriver du allt du älskar med din partner. Det kan vara rena komplimanger, äventyr ni har gjort tillsammans eller andra fina minnen.
Skriv sedan att hon varje morgon skall plocka upp en lapp ur burken för att ge henne en bra start på dagen.
Kommer uppskattas
Tänkte ge bort ett äventyr till frugan i år.
Jag fick ett plötsligt sug efter en air hawk!!Funderar på att ge henne en Air Hawk.
Jag med. Osunt sug tom.Jag fick ett plötsligt sug efter en air hawk!!
Kostar en lax i Sverige.... 50 usd i US&A. En lax är lite svettigt tycker jag, hojta till om du hittar billigare.Jag med. Osunt sug tom.
En festool sänksåg med dubbla skenor
Inte en resa då?
Vinprovningskväll på Systemet.
https://www.systembolaget.se/fakta-och-nyheter/dryckesprovningar/butiker/
Lysande tips! Har man tillbringat 40 jular tillsammans börjar idéerna ta slut efter ett tag, men du räddade just min jul ...
Kanske en repris på något från när ni började umgås? Middag på samma restaurang som första gången eller resa till samma destination. Det kanske är uppskattat att du drar dig till minnes en viktig händelse och nu regisserar en repris men med bättre resurser den här gången så att du kan sätta guldkant på arrangemanget.
Utmärkt. Det är inte så att vi ses i maj på lokala haket?Lysande tips! Har man tillbringat 40 jular tillsammans börjar idéerna ta slut efter ett tag, men du räddade just min jul ...
Utmärkt. Det är inte så att vi ses i maj på lokala haket?