Nej, jag orkar inte det. Jag springer mer än vad jag stoppar i mig istället.Du kör alltså på en ganska hård deff nu inför sommaren lr ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej, jag orkar inte det. Jag springer mer än vad jag stoppar i mig istället.Du kör alltså på en ganska hård deff nu inför sommaren lr ?
Nej, jag orkar inte det. Jag springer mer än vad jag stoppar i mig istället.
Mat skulle inte jag kalla fast utgift.Haha jag kör på samma sak. Tänkte mer på att du har 0kr i fasta avgifter på maten haha
Mat skulle inte jag kalla fast utgift.
Rörlig kostnad med andra ord. Jag äter rätt mycket & rätt ofta - men har ingen koll på vad jag lägger på mat faktiskt. Två kilo kyckling om dagen är standard.Den är ju fast i och med att du har den varje månad livet ut, variationen i kostnad kan du ju slå ut på ett år så har du en ''fast'' kostnad.
Rörlig kostnad med andra ord. Jag äter rätt mycket & rätt ofta - men har ingen koll på vad jag lägger på mat faktiskt. Två kilo kyckling om dagen är standard.
2 kg kyckling om dagen..!? Du måste vara stor som ett hus!Rörlig kostnad med andra ord. Jag äter rätt mycket & rätt ofta - men har ingen koll på vad jag lägger på mat faktiskt. Två kilo kyckling om dagen är standard.
Nej fan. Kyckling kan man äta hur mycket som helst av (typ).2 kg kyckling om dagen..!? Du måste vara stor som ett hus!
Constipated much?Nej fan. Kyckling kan man äta hur mycket som helst av (typ).
Inte längre - köpte propplösare.Constipated much?