Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi har ju precis ändrat från Snowroller till Suntrip...Ny tema snart?
Märkte ingen skillnad ens hahaVi har ju precis ändrat från Snowroller till Suntrip...![]()
Haha hur missar man det? Saknar Liftwaffe lite dock då det var jäkla kul i filmenMärkte ingen skillnad ens haha
1000Hur många poster måste man ha för att bli av med "Fru Storch"?
Nånstans över 1500 blir du Gösta skulle jag tro.Hur många poster måste man ha för att bli av med "Fru Storch"?
Pizzaracer får vi inte glömma0-49 Giraffen
50-199 Siv
200-499 Majsan
500-999 Herr Storch
1000-1499 Fru Storch
1500-2999 Gösta
3000-4999 Dr B A:son Levander
5000- ...Ja, här verkar det kunna få bli lite av varje...
10000 (?)- Stig Helmers Mamma Eller nåt eget hittepå...
Nej då, inte alls. Men jag var lite osäker på vilket antal inlägg som gällde.Pizzaracer får vi inte glömma![]()
NEJ!!!! Låt oss få ha någon fredad zon från detta fotbollselände som väller in i ens liv så fort man har minsta kontakt med omvärldenNågon fotbollstema borde va passande nu under sommaren när det är VM...
Vi har ju en bra grej här ju, SOS är grymt - så länge jag får vara Henke "Jag ska segla gotland runt med ungarnas jolle"Någon fotbollstema borde va passande nu under sommaren när det är VM...
Fan heller...!Någon fotbollstema borde va passande nu under sommaren när det är VM...
Då lovar jag att inte ha huvudvärk i sängkammaren på en månad!Vi har ju en bra grej här ju, SOS är grymt - så länge jag får vara Henke "Jag ska segla gotland runt med ungarnas jolle"![]()
Ja, det är kanske redan nu är bra med lite extra pepp och hype inför innebandy VM i slutet av november.VM-Tema vore kul![]()
Eller Hockey VMJa, det är kanske redan nu är bra med lite extra pepp och hype inför innebandy VM i slutet av november.
VM-Tema vore kul![]()
Ja, det är kanske redan nu är bra med lite extra pepp och hype inför innebandy VM i slutet av november.
Eller Hockey VM![]()
VM i orientering är bara en och en halv månad bort.
...Eller så behålls det bara som det är, ett tag. Blir så rörigt med alla byten.VM i dragkamp i september. Tajt schema nu framöver!