• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad har jag köpt?

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Jaha. Självklart ska alla ha en Heuer nu när jag flippat min enda.
Men å andra sidan innebär det bara att jag måste vara tydligare mot svärfar om övertagandet av hans renoveringsobjekt som tillbringat dryga 30 år i en skrivbordslåda. :)

"Klockor? Ja, jag har lite skrot efter morbror Martin..."
:meh:

KDfJUVB.jpg

Kan vara det vackraste jag sett.

Den låg f ö bredvid den här...:

FJDtPf5.jpg




Det gick visst bra för morbror Martin back in the days. :)
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
Den förtjänar lite bättre ljusförhållanden. Tavlan är verkligen fin, caset skulle inte må dåligt av en finpolering. Finns det någon i Sverige som har kunskapen?
Hur funkar den på mocka, kanske göra ett med små hål i? Spännen, är det 16mm som gäller, någon som vill sälja? TorNet

IO3domi.jpg


kF5VuY1.jpg


f56Molp.jpg


Stort tack till Karatekid för mycket väl genomförd affär, good guy!
 

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
Den förtjänar lite bättre ljusförhållanden. Tavlan är verkligen fin, caset skulle inte må dåligt av en finpolering. Finns det någon i Sverige som har kunskapen?
Hur funkar den på mocka, kanske göra ett med små hål i? Spännen, är det 16mm som gäller, någon som vill sälja? TorNet


Stort tack till Karatekid för mycket väl genomförd affär, good guy!

Tack själv:) Riktigt fina bilder!
 
Topp