• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad kör du med för ringsignal i mobilen?!

The Nile Song med Pink Floyd. Fullt ös från start! Har kört den sen 2010, undrar om jag kanske kan vara typ ensam i världen om detta? :pompus:

Jag kör "Gyllene Tider - Fån telefon" sen jag var 13 år...Kan inte byta, har försökt men då kopplar jag aldrig att det ringer på min mobil och missar att svara! Jag blir fast med denna tills jag dör. :wtf: (fast jag gillar den, "Fån telefon, ingen svarar, Fån telefon ge mig ett svar, ja jag vet att du är hemma" :cool:)

Har bytt till...

Bomfunk MC,s.

1F662AB9-E661-4BD5-B691-A497B424C5D7.jpeg

Körde Grandmaster Flash & The Furious Five: The message tidigare.
Men de senaste åren kör jag ljudlöst med vibration.
Sjukt bra låt dock.

Hade fyra bugg och en coca-cola sjungen av Carl Bildt ett tag, nu bara den gamla riiiiiing riiiiiiing som är valbar på iPhone.

Gillar att vi är flera som använder ljudlöst. Civiliserat! Ett tips för iPhoneanvändare kan ju vara att komplettera med att lägga till ljussignaler för att ge uppringaren en ärlig chans :)
Allmänt -> Hjälpmedel, under ’hörsel’.

Gillar att vi är flera som använder ljudlöst. Civiliserat! Ett tips för iPhoneanvändare kan ju vara att komplettera med att lägga till ljussignaler för att ge uppringaren en ärlig chans :)
Allmänt -> Hjälpmedel, under ’hörsel’.
Grymt! Hade ingen aningen :woot:
Bästa funktionen på iPhone?! Tack!

Hade hundskall varje gång frun ringde. Vet inte hur hon fick reda på det, men sur blev hon iaf :oops:

Tillbaka
Topp