• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad lyssnar du på just nu?

Equilibrium

Garth
2-Faktor
FF2534C2-BB33-4780-9052-2B558D6B1AD6.jpeg
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Jag fick nyss länken från en mycket god vän, något hon tycker mkt om, något hon lyssnat mkt på genom åren och återkommit till den senaste tiden för kraft och levande minne av hur ungdomen kändes och hopp om en helare framtidsvärld.

Spelar gör två av västvärldens genom alla tider absolut främsta musiker (och instrumentalister!) ..
(Inspelningen är från 1963)

De foton som den som delar videon har valt, är f.ö. också fina, och relevanta och tar
i sig med en, en stund, i dessa levda ögonblick.

Jag vill dela det bästa jag får med alla här på KS som minns tillbaka och som söker hopp.

 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Lite oklart om det enbart blir inspelningar eller om det blir kommande konserter under temat Midnight Sesions.
Men om det senare är fallet så hoppar jag på ett plan till London per omgående!

 

Clark Kent

Patek
2-Faktor

Laddar inför kommande besök på fotoutställning om Bowie på Kulturhuset i Stockholm.


Skärmavbild 2023-02-26 kl. 20.58.47.png
 

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor

Laddar inför kommande besök på fotoutställning om Bowie på Kulturhuset i Stockholm.


Skärmavbild 2023-02-26 kl. 20.58.47.png
OT men ändå OnT, en gammal klasskamrats far hittade för några år sedan sina gamla rullar med bilder på Bowie. Blev en liten uppståndelse när han hittade dem igen :)


 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
OT men ändå OnT, en gammal klasskamrats far hittade för några år sedan sina gamla rullar med bilder på Bowie. Blev en liten uppståndelse när han hittade dem igen :)



Men jäklar vad häftigt! Hittade den här länken:


Låtbyte för OnT :)

 
Topp