• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad lyssnar du på just nu?

v0n

Patek
2-Faktor
Ungersk klockmärkesdänga såklart!
...what's not to like 😎
NvF56bI.jpg
 

jamesfranco

Audemars
Friends Of KS
Jag lyssnar inte så mycket på denna herre, dock älskar jag att lyssna/kolla på intervjuer med honom, otroligt härlig människa.
Hans nya skiva släpptes nyligen och jag gillar nog iallafall 3-4 stycken av låtarna, men denna är fantastisk och berör. Fint framträdande också.

 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor

30 år gammal och fortfarande fantastisk. Kan vara den bästa svenska plattan nånsin. Eller jag backar på det och konstaterar igen att den är fantastisk men att det finns mycket fantastisk musik och att det inte är nån jävla tävling 😇
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Kanske finns nån som gillar techno:


IHM är bland det bästa jag hört i technoväg på länge och även om detta set är genreöverskridande så är det det IMO riktigt bra.

För de som tycker techno är för hårt så är Fred again en frisk fläkt på den elektroniska musikscenen. Han mixar stilar rätt ordentligt men är fantastiskt jävla duktig.

 

Fisherking

Rolex
2-Faktor
En följare på facebook frågade Peter LeMarc om han inte skulle pressa en vinylplatta med dom där demosarna han lagt ut på Spotify.
Peter svarade -Har ingen lust, gör det själv.
Okej svarade följaren. Så föddes plattan som kom i posten igår. När beställningsformuläret lades ut såldes dom 999 exen på några dagar och nu 9 månader senare anlände skivan. Allt sanktionerat av Peter men producerat av ett fan.
598AA6F7-F7C2-4F13-9B8A-1F952CED1964.jpeg
 

SpejsMan

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Smyger mot helgen och lyssnar på Dungens senaste som släpptes idag. Kanske inte för alla, men finns en del guldkorn.

Väldigt inspirerad av Jumpers gamla hit Hon har ett sätt.
Behövde lyssna på dem igen nu när jag kastades tillbaka, och de står sig bättre än jag trott, utan att nånsin varit ett fan.
 
  • Like
Reactions: bag
Topp