• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad lyssnar du på just nu?

Pappa Paul Rein toppade Track-listan på mitten av 80-talet. Ja, barn och ungdomar på forumet...så där såg många ut förr i tiden och det gick åt mycket hårspray :D

Jaha, det är Pauls dotter. He, he, jag har haft min beskärda del av permanent och hårspray. Paul Rein spelades i mina freestyle-lurar på den tiden när man var antingen hårdrockare (Kiss) eller synthare (Duran Duran). :oldman:

Fredagen rivstartas med lite Northlane
https://open.spotify.com/track/2gYLeC5Ikd8DFSJfwGZJp3?si=SHCqtgNjQSq0RTv3IbEf3A
Screenshot_20200918-094309_Spotify.jpg

Jag satt och lyssnade på Daft Punk och när jag skulle leta fram en video att länka till stötte jag på den här covern. Kanske inte något mästerverk direkt men så jävla funky! :cool:

Bifogar så klart en länk till originalet också:

B.B. King - helt amazing som vanligt. Nästan bättre live än i studio. Inte många artister som är det.
Förövrigt kör han guldig Day Date ;)

Senast ändrad:
Igår och idag har det blivit mycket Uriah, men annars blir det standard playlist med mycket Aaron Lewis, Sean Rowe och John Moreland.

Men nu gläds jag för att AP skriver att Trump har förlorat...

Tillbaka
Topp