• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad säger stilpolisen?

Dom:

  • Bra

    Röster: 40 80.0%
  • Anus

    Röster: 10 20.0%

  • Totala väljare
    50

DrDre

Patek
Såg faktiskt knall oranga, blå, gröna., röda kostymer på HM för någon månad sedan. Ställningen var inte full. De finns där ute.

Det nog bara jag som inte är så uppmärksam på hur andra klär sig som gör att jag inte sett några oranga kostymer ute på stan på sistone. Å andra sidan känns det som att man borde notera det om någon är så snyggt klädd. Vad föreslår du för klocka till orange kostym?

 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Det nog bara jag som inte är så uppmärksam på hur andra klär sig som gör att jag inte sett några oranga kostymer ute på stan på sistone. Å andra sidan känns det som att man borde notera det om någon är så snyggt klädd. Vad föreslår du för klocka till orange kostym?
Midas!
 

point1

Cartier
Nja eftersom du frågar, rent allmänt så ser varken skjorta eller slips speciellt rolig ut. Hade kanske fungerat om du hade haft en blå skjorta och kanske en slips med inslag av orange, men inte den där. För sig kanske du kunde haft slipsen eller skjortan men inte i kombination.
 
Topp