Helt olika klockor, din Omega är 'In your Face' och tar plats, medans Vattennöten är 'understated' och flyger under radarn för dom flesta....mitt val är PP men du måste väl välja vad du vill....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu jäklarmen då får jag slanta upp ännu mer
![]()
Den dagen en begåvad person klassar en modern massproducerad Omega som.....Unik......höra av dig....
140 cirkusVad är egentligen listpris på en Aquanaut?
Omegan är ett kul och ovanligt val. Till syvende och sist är det bara du själv som kan avgöra detta. Vilken "sjunger" till dig?
Jag hade valt Nautilus framför Aquanaut alla dagar i veckan.
Röstade på PP enbart för att jag inte gillar guldklockor. Mitt tips ör att du använder denna i någon månad till först så du inte gör något drastiskt. Du köpte den väl ny(?) så då är det väl en hel del pengar som ryker. Don't stress.
Jag hatar det smeknamnet och den på forumet som kom på det borde få prygel!
det var nog MK... fram med björkriset!!!![]()
det var nog MK... fram med björkriset!!!
Även om jag är en flitig användare av utrycket så var det dock inte moi, tror faktiskt att det var lilla Mysan som myntade det....
Ping Aurum
Vem vare vem vare?!Den som myntade utrycket kommer få det som titel..
Jag har ett svårt val jag funderat på länge. Siktet var inställt på en Aquanaut när POn dök upp. Är extremt nöjd med den och trivs som fasen MEN jag kan inte sluta tänka på Aquanauten ändå. Är det flippsjukan som spökar eller ska man byta?
Givetvis får man lägga till en peng också. Klockorna är dessutom lite svåra att jämföra men om en ska in måste en bort
Vad tycker du?
![]()
VS
![]()
Jag hatar det smeknamnet och den på forumet som kom på det borde få prygel!