Sond
Diamant
Ska ha och ska ha..? Klart man ska ha..Man skall inte ha länk på Aquanaut!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska ha och ska ha..? Klart man ska ha..Man skall inte ha länk på Aquanaut!!!
Ska ha och ska ha..? Klart man ska ha..Ser ju helt kefft ut med gummi till kostym..
![]()
Ska ha och ska ha..? Klart man ska ha..Ser ju helt kefft ut med gummi till kostym..
![]()
Helt fantastik klocka men över min gräns vad jag ger för en styck tyvärrSpara och köp en Aquanaut i guld?
Intressant att PP delar länknivå med (äldre) Rolex. Jag har aldrig själv känt på en. Men, känslan i länken är underordnad behovet av något annat än gummi. Punkt..![]()
Okey, tvärtom mot de äldre Rolex då..Känslan är mycket god, snarare är de lite TAGfula..
Nej för bövelen! Behåll PO, den är så jäkla ovanlig, och den där ceragold-bezeln är typ det ballaste som finns i hela världen! Spar till en länk till den där rackaren också istället för att köpa en tråk-patek! Då har du omväxling och unik klocka som heter duga!
Nu jäklarKör på den du ville ha från början, 116619...