Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En speedmaster för tio laxar? Njae... Inte riktigt va?
SMP var du väl sugen på? Annars kan du ju få en riktigt sunkig DJ, dock ej dykare, för det priset om du har riktigt tur. Känns ju också tråkigt dock...
Annars är ju din Certina bland de bästa valen i den prisklassen.
Avsolut så kan jag stretcha några tusingarLegend Diver var det bästa hittills !
Till Jacob: en Speedy reduced är ju möjlig för den slanten, sen kanske han kan stretcha några tusen. Var börjar Proffesional i pris, 15.000?
Kul att höra att det blev den breitlingen! Har själv fastnat för den modellen själv faktiskt! Den ligger i tankarna men skulle vara kul att prova en och klämma irl innan man slog till.Hade samma budget och ägnade 3 månader åt researchMina slutkandidater var Sinn EZM3 och Breitling Superocean a17360 (Omega SMP rök i semifinalen).
Valet föll på Breitling och efter en dryg månad är jag otroligt nöjd! Fruktansvärt mycket klocka för pengarna och snyggare IRL än på bild.
Det är alltså mitt tips!![]()
Du får gärna kolla in min (som ej är till salu). Vet inte var du bor men är själv en hel del i Göteborg/Borås (bor i Skaraborg). PMa i så fall så löser vi nått!Kul att höra att det blev den breitlingen! Har själv fastnat för den modellen själv faktiskt! Den ligger i tankarna men skulle vara kul att prova en och klämma irl innan man slog till.
Problemet med DJ är väl storlekenDatejust head only
Bor i örebro men har du vägarna förbi är det bara att pm:aDu får gärna kolla in min (som ej är till salu). Vet inte var du bor men är själv en hel del i Göteborg/Borås (bor i Skaraborg). PMa i så fall så löser vi nått!
Köper en endast för att sedan flippa den vidare till dig isåfallEn Anonimo...![]()
Tål inte vatten som jag förstår det. En Aqua Terra modell kanske?Avsolut så kan jag stretcha några tusingarälskar speedmastern, men jag önskar att den hade varit en dykare, då hade jag inte tvekat en sekund! Hur väl tål speedmastern vatten ( i verkligheten)....
Ja AT är riktigt finTål inte vatten som jag förstår det. En Aqua Terra modell kanske?
Haha jag kom faktiskt på det när jag redan hade postatfinns det något du inte har haft eller har provat?
![]()