• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad skulle ni köpt för 10 000 Kr

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Vid närmare eftertanke så föreslog jag bara rackliga ömtåliga klockor för den pengen, dvs du får inga fina ex. Bättre då med Sinn, Fortis eller Oris. Om du nu vill byta bort Certinan? Om du är sugen på vintage skulle 5000 kr extra räcka till en Tudor Sub. Om du ska ha kvar Certinan säger jag Rolex Date eller en Heuer.
 

JayJay

Rolex
Du har redan fått flera bra förslag. Så för att inte upprepa det som ngn redan skrivit så föreslår jag Glycine Lagunare.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Köp Martin Hooks SMP Chrono på Isofrane. Dykare och kanonsnygg sommarklocka!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Mm300 kan manhitta för 11000kr beggad internationellt.
Seiko Tuna SBBN017 verkar riktigt trevlig.
Sinn UX får man också inom prisramen.
Eller kanske valfri bronsare från ett mikrobryggeri.
 

Andrew

Cartier
103-St_oB.png

Träffar 10 000 kronorsstrecket nästan på öret.
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Vore roligt att testa en för att se om jag skulle uppleva den så fantastisk som du gör :)
Finns ju ett par till som har en men har inte fått en riktigt klar bild på vad övriga ägare anser om den, t.ex. Joberman el. Vevaren
Den frågan hänvisar jag dig till Spencer66 att svara på :D
 

Jomppe

Omega
2-Faktor
Antingen den nya Sinn 104 St Sa eller den oslagbara (för den pengen) Sinn 103 St Sa, beroende på om man vill ha kronograf eller inte.
 
Topp