buggin-san
Basic
Bergscykel gäller på landet. Mongoose Meteore Team. 9,4 kg...!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Specialized Carve Ned Overend Edition
S/S MTB är hårdrock.
Fa-an vad tuff jag är då.
Dock måste det erkännas att Overenden förmodligen är den saltaste fabriks-SS som byggts.
Fa-an vad tuff jag är då.
Idag sken solen. Gav jobbet fingret och tog ut kärestan på Ekerö.
Låter härligt, bäst att passa på att utnyttja det fina vädret. Körde du ut på Färingsö? Jag tror att jag kan ha sett dig strax efter Tappströms rondellen på väg mot just Färingsö. Noterade en svart/vit konstellation (cykelnörd som man är...)
fortfarande full?Hej! Tänkte börja cykla, hur går de för er andra cyklar ni fortfarande?
Haha kunde vart faktiskt men var duktig nog att cabba hem 22:30 igårfortfarande full?
Köpte tektro CX-handtag på ebay för 150 spänn. Bock eller flat eller bullhorn?
I stan cyklar jag omkring på en kromad Bianchi Pista (jag vet, taskig bild). Om någon i Stockholm sitter på ett 26mm, smidigt bromshandtag som dammar får denne gärna skicka PM!
Sorry, missade datumet
I stan cyklar jag omkring på en kromad Bianchi Pista (jag vet, taskig bild). Om någon i Stockholm sitter på ett 26mm, smidigt bromshandtag som dammar får denne gärna skicka PM!
Köpte tektro CX-handtag på ebay för 150 spänn. Bock eller flat eller bullhorn?
Haha, började undra vad du pratade om! Har redan löst det, men tack ändå!Sorry, missade datumet