Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Najs. Specializeds racers(och MTB) är de bästa! Vad har du för modell/år?Specialized tarmac, här i min förra rs4!
![]()
Gammal bild, 80km gjorda idag, snitt 29,5 kändes bra!
Bianchi är överprisat!bianchi sempre har ju länge vart en dröm...
![]()
Tyvärr äger jag ingen
OBS snodd bild![]()
Specialized tarmac, här i min förra rs4!
![]()
Gammal bild, 80km gjorda idag, snitt 29,5 kändes bra!
Bianchi C2C kolfiber 105r osv...
Inte så kunnig på cyklar, vad jag förstår är det en -14, modellen heter tarmac samt något mer, har fungerar suveränt!Najs. Specializeds racers(och MTB) är de bästa! Vad har du för modell/år?
SNeglat på att beställa en sånn o börja cykla själv. Är det en prisvärd hoj o börja med?
SNeglat på att beställa en sånn o börja cykla själv. Är det en prisvärd hoj o börja med?
Enväxlad titan.. Grymt!
Enväxlad titan.. Grymt!
Coolt med bokhyllan sorterad på färg..![]()
Mm, var eller är egentligen fortfarande helsåld på SS, har cyklat enpetat i ett decennium, tränat, motionerat och flera motionslopp, men växlar är bra, inte minst för knän och orken. Så Canyon kommer vara växlad, även om jag lekt med tanken på att strippa den på kassett och kugghjul också.
Färgsorterad bokhylla "skyller" jag på sambon...
2x1 (50, 44 x 15).
Mm, var eller är egentligen fortfarande helsåld på SS, har cyklat enpetat i ett decennium, tränat, motionerat och flera motionslopp, men växlar är bra, inte minst för knän och orken. Så Canyon kommer vara växlad, även om jag lekt med tanken på att strippa den på kassett och kugghjul också.
Färgsorterad bokhylla "skyller" jag på sambon...