Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du inget 22 mm du vill bli av medSer riktigt riktigt snyggt ut tycker jag !!! Jag är bara orolig över dammet ....
Har du inget 22 mm du vill bli av med![]()
![]()
![]()
Lite damm blir det i början, men jag upplever att det avtar. (Det skulle kunna vara så att fettet från huden gör att det avtar).
![]()
Tack! Ja det måste nog bli gummi alltså!!Den där Certinan är riktigt het! Kör med gummi, kommer bli über.
PM:a din adress så skickar jag natot. Då är iaf en sak ur världen.Funderar på att köpa ett svart nato till min certina ds action diver, men jag hittar inga bilder alls på detta på nätet? Finns det någon som har provat eller har några åsikter?
Hörru mannen, sväng förbi mig på jobbet så får du ett svart Nato, det är 20mm du vill ha va? PMa mig för adress!
Du kan ju testa 20mm förstMen gud vad alla är snälla! Det är 21 luggar på certinan så jag vet inte om man skall ha 20 eller 22mm ?! 22 ianske är bättre så att det inte blir ett litet glapp? Någon med erfarenhet?hade du 20mm jakob? Tack så himla mkt!
Exakt, ISOFRANE gör inte det. Det är silikonet som är boven.Okey, och det gör inte isofrane alltså ? =) Jag frågar eftersom jag inte har en aning hehe!
Samtidigt är det väl siliconet som gör att bandet flexar lite och är skönt att bära. Pros and cons.Exakt, ISOFRANE gör inte det. Det är silikonet som är boven.
Tycker det blir för mjukt, gillar lite hårdare.Samtidigt är det väl siliconet som gör att bandet flexar lite och är skönt att bära. Pros and cons.
Du ska inte ha 20mm. Jag testade ett 22mm nato till min. När jag fick mitt Isofrane (22mm) åkte natot i papperskorgen direkt.![]()
Sälj ett 22mm till mig nu yonsson! Butiken öppnar ju inte förens imorgonKör med timefactors retro rubber. Silicon= lite flex. Ser ut som ett isofrane, men kostar bara en femtedel.
![]()
Edit: Köp både och. Totalt 350kr. En struntsumma för att få lite ombyte.
Tack så jättemkt jakob för ditt snälla erbjudande, men nu har jag nog bestämt mig......jag börjar med att beställa ett retro rubber från timefactors och om jag gillar jag det blir det nog ett isofrane framöver !Du kan ju testa 20mm försthar tyvärr inget 22mm, men skulle tro att det ser bättre ut med 22 faktiskt, testa och jämför!
Sälj ett 22mm till mig nu yonsson! Butiken öppnar ju inte förens imorgonjag vill ha bandet denna vecka
![]()
hahaha ! Fyfan yonsson ! Betalar du med kontokort när du beställer därifrån eller ?Nej du. Jag håller hårt i mina. Du kan gott vänta lite.Det brukar gå fort. Beställer du imorgon, så har du det inom en vecka.
VelarJag tror att du velar alldeles för mycket.![]()
Nej du. Jag håller hårt i mina. Du kan gott vänta lite.Det brukar gå fort. Beställer du imorgon, så har du det inom en vecka.
Gött! Bytte precis till denna kombon. Jag ser inget damm i alla fall.Nu du Yonsson............. är timefactors band beställt !!
Gött! Bytte precis till denna kombon. Jag ser inget damm i alla fall.
![]()