Mycket fin! Förutom avsaknad pärla och lite ifyllt lum på sekundvisaren så är den i näst intill nyskick.
Haha! Jag undrade faktiskt varför bara den lyser i mörker Sjukt vilken kunskap som finns här. Jag bugar och bockar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket fin! Förutom avsaknad pärla och lite ifyllt lum på sekundvisaren så är den i näst intill nyskick.
Kanske något säljaren borde ha förklarat...Haha! Jag undrade faktiskt varför bara den lyser i mörker Sjukt vilken kunskap som finns här. Jag bugar och bockar!
Kanske något säljaren borde ha förklarat...
Varför är du det då?Jag vill också kunna bidra med bilder det är skit att man är så kräsen ^^
Varför är du det då?
Riktigt snygg rackare den där!Lyfter tråden. Mycket nöjd med denna.
Lyfter tråden. Mycket nöjd med denna.
Lyfter tråden. Mycket nöjd med denna.
Bilder!Fantastisk tråd som jag missat. För egen del är jag mest ute efter klockor som är prisvärda. Bra skick kan jag betala mer för och sämre skick mindre. That's it.
Ska man utveckla det så ska det finnas harmoni i skicket. Svårförklarat. Men ställer tex lägre krav på en Rolex från 1958 än 1978.
Men ställer också krav på mig själv att ha en tanke kring skicket, utöver priset.
Varje vintage Rolex i sig(utom min 1016) har nedköp. Någon kan vara för polerad men från ett år då Alphavisare användes(1803, 1601). Någon annan kan ha en tråkig liten(?) tavelskada men bra boett. Den senare är min 1675 där jag tänkte att det är lättare att hitta en tavla än boett, om man nu vill det.
Min AK älskar jag som den är. Den är bara för fin. Även om man kan fråga om den är för polerad? För mycket känsla av pergament i tavlan?
Min 1016(gilt) är i så perfekt skick att jag inte ens kan använda den normalt. Där ser man nackdelen med att hitta klockan i det perfekta skicket, den blir en Safe Queen. I bästa fall en investering. Men jag köper inte klockor som investering, på sin höjd att de går att avyttra utan att man går bankrutt. Om det skulle behövas.
Snäll du är.snyggaste pepsin på forumet. grattis!
Bara iPhone och på andra sidan klotet...Bilder!
Snäll du är.
(Okej)Smakar det så kostar det (och jag vet vad du betala).
Vintage?
Japp. Det är kul att äga riktigt bra grejer.Mer att fina saker kostar och den där är inte billig.
Vilken ref är det?Lyfter tråden. Mycket nöjd med denna.
1675Vilken ref är det?