• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad tycker folket om Montblanc?

Scipio

Patek
2-Faktor
Rensa gärna ur inlägg som inte är tillräckligt bra men gör det isf i alla trådar urskiljningslöst vem som skrivit och oavsett trolig baktanke.
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Är väldigt nöjd med min Montblanc Spirit Orbis Terrarum :)
IMG_20180929_152321_491.jpg
 

INSANE

Panerai
2-Faktor
Glöm inte det viktigaste, man får en resa på köpet;)
Från Hodinkee:
"This story doesn’t stop with the watch itself. Each purchase includes a special three-day trip to Villeret and Le Locle to visit the heart of Swiss watchmaking country. The all-expenses-paid trip will be hosted by HODINKEE and will include a watchmaking class so you get the full experience"

Snygg, men satan vad dyr 30.000 dollar. Tycker de hade kunnat våga göra den lite mindre än 40mm också!

30000 dollar? Jösses så fin var den inte.

Nej det var lite i överkant faktiskt. Inte ens ädelmetall ju.
 

ctothef

KS Explorers Club
Oh jävlar, det var faktiskt 30.000 dollar!! Trodde någon hade skrivit fel på usd/sek och var lite sarkastisk i min förra post. Men mja, känns ändå lite styvt, trots resan. För min egen del alltså.
Glöm inte det viktigaste, man får en resa på köpet;)
Från Hodinkee:
"This story doesn’t stop with the watch itself. Each purchase includes a special three-day trip to Villeret and Le Locle to visit the heart of Swiss watchmaking country. The all-expenses-paid trip will be hosted by HODINKEE and will include a watchmaking class so you get the full experience"
 
Topp