Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad har du idag? Står mellan Sub och GMT för mig, både är allround klassiker och riktigt snygga. Men hade kört 1675! (I fräscht skick!)
Cartier Tank vs JLC Reverso, och här vinner Reverson lätt. Detta baserat på rent estetiska, men också historiska skäl.
Den ena är finare än den andra. Den enas tilltalar mig mer än den andras. Vad finns att utveckla...Utveckla gärna det där.
Slarvade, menade den historiska aspekten.Den ena är finare än den andra. Den enas tilltalar mig mer än den andras. Vad finns att utveckla...![]()
Jag tycker att JLC:s klockhistoria är intressantare än Cartiers.Slarvade, menade den historiska aspekten.
Jasså? Den åsikten delar kanske inte jag. Dock var det lyckat att köpa licensen för att tillverka reverson. Att JLC är bra på storytelling håller jag däremot helt med om.Jag tycker att JLC:s klockhistoria är intressantare än Cartiers.
Nej, det gör du kanske inte... Men är det syftet med tråden?Jasså? Den åsikten delar kanske inte jag. Dock var det lyckat att köpa licensen för att tillverka reverson. Att JLC är bra på storytelling håller jag däremot helt med om.
Haha du är rolig med o starta trådar![]()