Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kommer inte bli många kronor om du fortsättsätter med den nuvarande kosthållningen, high suger - high fat, @Philippe SternUpp med klockan och kroppen på vågen. Din första bild blir din referens. Nästa bild du lägger upp måste refereras till din första bild avseende vikt, t ex: -3kg.
Jag startar med min nätta klocka och kropp. Gjorde precis läkarundersökning. Alla värden var perfekta. Endast BMI som låg utanför normalvärde. Jag var lite för kort tydligen. Kör igång min kamp att lämna 100 kg-klubben nu.
Jag kommer att skänka 25 kr per kg jag minskar till Barncancerfonden. Alternativt 250 kr per kg jag ökar. Invägning och reglering av min skuld om 6 månader från dagens datum.
Sorry, kompis. Det är lchf-snickers. Receptet här. Sen skär jag i små bitar, ca 70 st. Tar 1-2 bitar till kaffet istället för annat fika.Kommer inte bli många kronor om du fortsättsätter med den nuvarande kosthållningen, high suger - high fat, @Philippe Stern
Ser sjukt jävla gott ut...Sorry, kompis. Det är lchf-snickers. Receptet här. Sen skär jag i små bitar, ca 70 st. Tar 1-2 bitar till kaffet istället för annat fika.
Wtf?!?!? Fusk? What? Full? Anklagelser av vem? Ingen bild?Jag blev ju anklagad för fusk på forumet igår. Istället för att bestrida anklagelsen fuskar jag igen. Jag går 30 år tillbaka i tiden. Idag väger jag 93 kg och är något för kort. För 30 år sedan vägde jag 83 kg. Då lägger jag två kr per kg då. Men jag lägger också på den vikt jag klarade i ryck då, 127,5 kg. Summa 422 kr. Om samma lallare återigen påstår att jag fuskat, kan jag säga att dagen efter tog jag emot dopingpatrullen med öppna armar, när de kom hem till mig oanmält.
Äh, en betydelselös jobbarkompis. Han lyckades få den tråden låst tidigare idag. Inga problem. Jag fixar honom själv på måndag. Lätt som en plätt.Wtf?!?!? Fusk? What? Full? Anklagelser av vem? Ingen bild?
De där fyra bokstäverna kan göra detta till värsta popcorn-tråden. Diskussioner om LCHF, Apple och religioner har ofta en tendens att blåsa upp i orkanstyrkor.LCHF är nyckeln till detta
Du är inte längre den du varit. Bra att du inte bestrider att du fuskat i fototävlingen. Klokt.Äh, en betydelselös jobbarkompis. Han lyckades få den tråden låst tidigare idag. Inga problem. Jag fixar honom själv på måndag. Lätt som en plätt.
På KS blir det tromb om du nämner Steinhart.De där fyra bokstäverna kan göra detta till värsta popcorn-tråden. Diskussioner om LCHF, Apple och religioner har ofta en tendens att blåsa upp i orkanstyrkor.
Själv sätter jag mig bara på läktaren.
Jag fuskade med alla bilder, utom den med dörrvakten. Den är helt äkta. Alla vet att alla som bär Breitling är vresiga dörrvakter, utom en som bara är en töntig pappersvändare. Och han tål inte att se sanningen om de övriga. Säger inte vem.Du är inte längre den du varit. Bra att du inte bestrider att du fuskat i fototävlingen. Klokt.
Ledig, klämdagar. På torsdag har du glömt alltihopa. Begynnande demens kallas det.Jag fuskade med alla bilder, utom den med dörrvakten. Den är helt äkta. Alla vet att alla som bär Breitling är vresiga dörrvakter, utom en som bara är en töntig pappersvändare. Och han tål inte att se sanningen om de övriga. Säger inte vem.
Och du! Sjukskriv dig inte på måndag nu.
Hoppas att du inte är så dement att du glömmer att skänka till BCF, när du nu ändå kommit in på tråden.Ledig, klämdagar. På torsdag har du glömt alltihopa. Begynnande demens kallas det.
Ska göras. Men jag är ju inte lika lönnfet som du, så jag får ta ett annat kriterium än att gå ner i vikt.Hoppas att du inte är så dement att du glömmer att skänka till BCF, när du nu ändå kommit in på tråden.
BTW, verkar som det blir en bra vecka på jobbet. Utan den vandrande olyckan som bara ställer till oreda.
Såg att du dunkat in pengar till BCF. Bra. Men såg inte @Chattras bidrag på drygt 1000 kr som han lovade i min tråd. Kommer säkert snart.Hoppas att du inte är så dement att du glömmer att skänka till BCF, när du nu ändå kommit in på tråden.
BTW, verkar som det blir en bra vecka på jobbet. Utan den vandrande olyckan som bara ställer till oreda.
Vad är klockans midjemått?
Bump* - Hur går det?Ett par veckor i synd. Ska väga mig snart. Kört hårt denna vecka.
Sakta men säkert neråt. Tackar som frågar.Bump* - Hur går det?
Vad ligger detta på då?Har gått från ca 103 i somras till 91-92 nu. Detta trotts en otroligt jobbintensiv höst. Kul
Dessutom slagit pr på milen!
Tack! Motivationen är inte lika stark men tänkte nå 85 till sommaren. Avvaktar nu, blir skidor v8, sedan tar jag tag i det igen tänkte jag. De första kilona är ju de lättaste.Vad ligger detta på då?
Edit: grattis till viktnedgången!