Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är en helt ok tid, själv är jag ingen långlöpare, tränar/spelar sporter där det blir mer intervaller.Tack! Motivationen är inte lika stark men tänkte nå 85 till sommaren. Avvaktar nu, blir skidor v8, sedan tar jag tag i det igen tänkte jag. De första kilona är ju de lättaste.
51:30 är nya PR.
Har iofs inte sprungit milen när jag var yngre. Kan ju skylla på det.
Babinus har äntligen fattat att han kan bidra till en bättre värld genom att hålla truten. Mer spännande än så är det inte.Vad hände i beefen mellan @Babinus ovh @Hubbelbubbel egentligen????
Ska va 79kg med Nautilus & Aquanaut till midsommar
Just nu är jag skyldig BCF 500 kr. Så antingen har jag gått ner 10 kg eller upp 2 kg.Hur går det @Philippe Stern ?
Själv har jag redan nått mitt mål, droppat 5,9kg nu, för varje extra kg ned ytterligare ökar jag med 1000:- per kg.
(råkade visst sälja Aquanauten med, men prickade iaf rätt med Nautilus)
Det har inte blivit någon större skillnad. Jag sätter in 100 i alla fallJag strävar efter att gå upp 9 kilo för BCFs skull
Jag är på. 25:- per kg ner och 250:- per kg upp om sex månader till Barncancerfonden.
Bra jobbat !Är på tjänsteresa och kan såldes inte utföra en korrekt invägning.Start vikt 116kg, nuvarande kring 107-108kg således ned typ 9kg. )
Tackar!Bra jobbat !
Vilket angreppssätt har du ?
Vilken morrot, vitguld Daytona ??