Någon som har en Tudor Pelagos att väga? Gärna med länken![]()
+1 är också nyfiken på denna!
Under 140g så stryker jag den ur listan..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon som har en Tudor Pelagos att väga? Gärna med länken![]()
Inhandlad och vägd!Hade PO 42 2500 tidigare och den var ju en lättviktare mot denna!!![]()
Nya SD'n, kortad 2 länkbitar
Samma här efter minus två länkbitar, konstigt nog ...
![]()
Inhandlad och vägd!) 222g, kanske att du har en länkbit mer än mig. Hur som en grym skön klocka!
![]()
Skippade Aerospacen, då den väger så lite på läder att vågen knappt reagerar .... Övriga i stigande viktordning:
![]()
![]()
![]()
![]()
Guldtackan med alla länkbitar...
![]()
Men köp en då!Oohh vilken tjockis!! Fyfan vad jag vill ha en SkyDweller!!
Kom igen nu pelagosägare!! Lägg den på vågen, det är inte farligt.![]()
Har ingen egen, men vägde en hos Bergströms... 147g
Det är ju helt ok enligt mig.
Inte för mycket eller för lite.
Tack!![]()
Aeron känns som den är gjord av plast. Men på ett bra sätt.Med länk blev det 87 för aeron, snacka om lättviktare.
Ja, det tycker jag med. Den är helskön för att det är så lätt. Enda nackdelen som jag kan se är att om det är varmt och det blir lite svettigt kring handleden, så tenderar den att liksom "fastna". En tyngre klocka gör ju inte det.