Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Datum kanske väger runt 9 gram...tungtPlastglas och utan datum.
![]()
13 på min...12 länkbitar på min.............![]()
HahahaFYYYYYYRAHUNDRR!!!fyrr,FYYYRAAHUNDRATJUGOEN GRAM!!?![]()
Hahahajapp!
Helt galetkan du inte knäppa av en bild med den på handleden så man ser vad vi har att göra med här?
![]()
Det där var mig fan en redig grisajävel! Jag som trodde brattar var vräkiga![]()
51 mm utan krona
Det där var mig fan en redig grisajävel! Jag som trodde brattar var vräkiga![]()
![]()
51 mm utan krona
Jag schwimmmmar![]()
51 mm utan krona
Där satt den! Den (nästan) direkta jämförelsen mellan titan och stål och hur mycket det skiljer i vikt på "samma klocka".
SMP Pro: titan 105 gram, stål 143 gram.
(En länkbit borta på titanaren, ca 19 cm runt)
Och 10 på min närden vägdes men 11 nu.12 länkbitar på min.............![]()
Såg nu att du postat i fel tråd, får starta en egen med vad är volymen på din klocka.
Haha, jag tyckte väl att någonting var konstigt när jag vägde klockan, "vikten" ändrades beroende på hur klockan låg på vågen.Såg nu att du postat i fel tråd, får starta en egen med vad är volymen på din klocka.![]()
OJ! Vad väger den i gulguld?En.."Toung"..platina DD på 225gr!..
![]()
Matchvikten ligger på 137 gr.OJ! Vad väger den i gulguld?
Nästan en hamburgare.
![]()
Haha, jag tyckte väl att någonting var konstigt när jag vägde klockan, "vikten" ändrades beroende på hur klockan låg på vågen.
Nu ska det vara rätt!
Fast bör inte 118206 jämföras med din 118205 i vikt? Solid länk osvMatchvikten ligger på 137 gr.
![]()