• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad väljer du? GMT eller YM?

YM ser lite blek ut - men eftersom du gillar den kan den nog bli fin med en annan urtavla, som du nämnde.
Personligen tycker jag bra om GMT och funderar på att köpa, om du nu skulle bestämma dig för att sälja.
Annars håller jag med vissa övriga om att du kan låta banken finansiera huset och behålla båda klockorna.
Inlägget du svarade på är 3,5 år, ge dig med ditt spammande nu

Sälj båda. Köp en YM.
5DED5F2F-CC2E-493B-8AB5-FC41C47F5343.jpeg

Hej alla,
Har en superfin 16710 GMT II, D-serie med vridningsinläggen Pepsi, Coke och lakrits. Till den använder jag ibland ett bekvämt Rubber B i svart.
Enligt min åsikt den roligaste Rolex som finns, just på grund av rik variationsförmåga.
Å andra sidan har jag en superfin Yacht Master 16622, albinoklockan som passar till allt.
Personligen är YM en mer bekväm klocka att bära. Bättre tyngd, mer substans och man känner att det är en Rolex man bär.
Har även planer på att lägga in den blå tavlan, just för att blå är min färg :D

Utan att långdra det.
Vilken bör jag behålla? Motivera gärna.

TACK!

IMG_7319.JPG
IMG_7357.JPG
IMG_6930.JPG
IMG_4413.JPG
IMG_6533.JPG
IMG_6625.JPG
IMG_6667.JPG
IMG_6668.JPG
IMG_6674.JPG
Så nu när tråden väckts till liv. Hur blev det med klockorna och stugan?

Tillbaka
Topp