Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det skall bli en Explorer.
Jag kan få ett väldigt "vill ha begär" för en klocka och det släpper aldrig innan jag har köpt den. Någon som har en?
Tror det kommer från grottmänniskan. När man väl har sett ett byte jagar man tills man har fält det.
Efter min korta tid på ks, tror jag du alltid kommer sakna din nuvarande, den är sjuukt cool!Vad jag vet är att nästa köp kommer bli riktigt jävla dyrt
Kan ju säga att det blir Rolex igen, ej råd med Patek![]()
VC??Jag vet att klockan kommer vara från en tillverkare jag föraktar, ha ett uselt urverk och vara gjord i guld.
Eller en panna i guld.![]()
Det hade man inte väntat sig av dig Spence...då kanske en GS är din nästa tvärsväng
![]()
Nä de klart dom inte gör, larvade mig bara...Nä du, Seiko räknas definitivt inte in i "the big three"..