Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där är klass. Helt fantastisk bild....skicka den till Onelund så att den kan vara med i KS-kalender.Feeet, ångrade mig i sista stund. Valet är av stor vikt. Kompenserade kapitalistdinkan med rosa brouges.
![]()
Det där är klass. Helt fantastisk bild....skicka den till Onelund så att den kan vara med i KS-kalender.
Trodde du skulle köra stekar-APn en kapitalismens dag som dennaFeeet, ångrade mig i sista stund. Valet är av stor vikt. Kompenserade kapitalistdinkan med rosa brouges.
![]()
Trodde du skulle köra stekar-APn en kapitalismens dag som denna
Trodde du skulle köra stekar-APn en kapitalismens dag som denna
Ja! Korruption kan du betala mycket med!För att Kung midas är en riktig kommunistdinka?![]()
Illa. Men STEKIG är den ändå!Har ingen guldapa...
Röd bas med ett lager blått?Postat den tidigare i annan tråd. Men Pepsi är ju som gjord för en valdag...
![]()
Helt rätt val för en dag som denna......är flott!
![]()
Bra jobbat.Gott att se att ks'are inte är några ickeröstare!
På väg nu för att rösta!![]()
Snyggt och helt rätt!Min morfars farfar arbetade i 25 år åt Kalmar stad och belönades bland annat med denna klocka.
Idag bär jag den symboliskt eftersom jag tror att jobb är nyckeln till att förverkliga sig själv och sina idéer, skapa trygghet ekonomiskt och socialt samt vara en del av uppbyggnaden av vårt gemensamma samhälle.
![]()
Röstad och klar, nu kan jag bara be till gudarna
![]()