• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Valdagsklockan

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Inser att jag inte tillhör majoriteten politiskt på forumet men vill påminna om några kloka ord

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it."

image.jpg
 

Galaxy

Rolex
Min morfars farfar arbetade i 25 år åt Kalmar stad och belönades bland annat med denna klocka.

Idag bär jag den symboliskt eftersom jag tror att jobb är nyckeln till att förverkliga sig själv och sina idéer, skapa trygghet ekonomiskt och socialt samt vara en del av uppbyggnaden av vårt gemensamma samhälle.


Snygg jacka (och klocka) bra skrivet!

bild (1).JPG


Är tyvärr för ung för att rösta, men försöker så gott det går påverka andra... 72a timmen vaken med affischering & kampanj...
 

AdmAndrssn

Panerai
2-Faktor
Förtidsröstade igår påväg till en fest. Blev det senaste tillskottet i kombination med en mörkblå, vitprickig skjorta med orange fluga och kavaj. Siktade på Sveriges snyggaste röstning! ;) Fick tyvärr ingen bild på det, men här kommer en bild på klockan och valvakan!
image.jpg
 

Mr_Jonas

Audemars
2-Faktor
OT: vet någon vad straffet är att fuskräkna röster? Hur mycket fel blir det i en folkomröstning? Antar att detta görs manuellt...
 

16610

Patek
2-Faktor
Nyval! Undra om det finns någon sosse kvar när de går till val med samma budget de flesta sossar inte ville ha...

Jag ska iaf ha på mig någon form av klocka på mig... Rolex eller Casio får hänga med och rösta;)
 
Topp