• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Varför har grabben i Thaikiosken en AP Royal Oak?

Tror han tyckte den var snygg och cool. Antagligen hyfsat billig också!!!;-)

Tackar för snabba svar, tänkte mer om det var så att vissa märken signalerade vissa värderingar. Eller kanske lägger jag för mycket vikt vid detaljerna...

Tackar för snabba svar, tänkte mer om det var så att vissa märken signalerade vissa värderingar. Eller kanske lägger jag för mycket vikt på detaljerna...
Den 'första' Audemars jag såg var en herre som satt bredvid mig på tåget till arlanda en gång. Jag blev mycket imponerad tills dess att jag såg sekundvisaren som hoppade fram ett steg i taget.

Godkväll,

Funderar på om det finns någon här som kan hjälpa mig att reda ut varför grabben i min lokala thaikiosk har en AP Royal Oak Offshore?
Där fick du upp pulsen fett på PK-maffian. Coolt. De trodde säkert du var "rasist". För de trodde säkert också att grabben var thailändare för att han jobbar in thaikiosk. Underbar vändning på denna meningslösa tråd. Själva gillar jag kebab. Bästa kebaben i Stockholm är Grill-In på Lidingö för de har inte röd sås som alla andra jävla kebabhak i Stockholm. Fyyyy faaaan för röd sås. Nej, tacka vet jag en med vit sås (ej vitlök). Mmmmm...

Tillbaka
Topp