Tacka vet jag Birkastans Pizzeria!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är typ tunnhårig, men har ingen Patek. Kanske måste skaffa?Jag åkte med en taxichaufför som hade en Patek Aquanaut i helgen. Typiskt göteborgare. Tunnhårig var han med.
Patek behöver du väl enbart om du är lönnfet?Jag är typ tunnhårig, men har ingen Patek. Kanske måste skaffa?
Hänger det då kanske ihop med bildningsnivån?
Patek behöver du väl enbart om du är lönnfet?
Porsche turbo sitter bra även på yngre förmågor så där kan jag tyvärr inte hålla med dig. Ett mkt. gediget bygge...Det är väl lite som Porsche?
60+ only.
Porsche turbo sitter bra även på yngre förmågor så där kan jag tyvärr inte hålla med dig. Ett mkt. gediget bygge...
Eller så har de kanske inte samma behov av att hävda sig och signalera "Kolla va frän jag är!". AP och Tapout-keps går väl hand i hand...Akademikers kanske blir lite "små-vuxna" i huvudet efter att dom gått ut skolan.
Dvs tror att dom är gamla med i själva faktum fortfarande är ynglingar och därför köper dom dessa 60+ sakerna så som Porsche och Patek.
De är vederstygga!Enda 60- Porsche är VW Sport för den är billig (924/944)
En kebab utan vitlök kan aldrig vara den bästaBästa kebaben i Stockholm är Grill-In på Lidingö för de har inte röd sås som alla andra jävla kebabhak i Stockholm. Fyyyy faaaan för röd sås. Nej, tacka vet jag en med vit sås (ej vitlök). Mmmmm...
Eller så har de kanske inte samma behov av att hävda sig och signalera "Kolla va frän jag är!". AP och Tapout-keps går väl hand i hand...
Alla som lagar mat åt mig när jag är hungrig har min fulla uppmärksamhet oavsett om de bär AP eller ej.Fast man är ju sjukt frän med AP.
Kolla bara thaikioskarn. Han fick ju din uppmärksamhet!
Alla som lagar mat åt mig när jag är hungrig har min fulla uppmärksamhet oavsett om de bär AP eller ej.
Då jag oftast beträder krogen i totalt redlöst skick tenderar jag få merparten av vaktstyrkans uppmärksamhet.Precis som att du får dörrvaktens uppmärksamhet oavsett om du bär Breitling eller ej?![]()
Då jag oftast beträder krogen i totalt redlöst skick tenderar jag få merparten av vaktstyrkans uppmärksamhet.
Förstår inte på vilket vis detta ämne skulle vara av mindre intresse?Käkade en jäkligt god pizza utanför järfälla tror jag det var. Nu minns jag inte vad pizzerian eller pizzan hette, så denna post är väl ungefär lika meningsfull som denna tråden.
Kul med medlemmar som förstår essensen i ämnet.årets tråd 2015
Minns du om det var röd eller vit sås på den.....och framförallt hade pizzabagaren någon klocka på sig......Käkade en jäkligt god pizza utanför järfälla tror jag det var. Nu minns jag inte vad pizzerian eller pizzan hette, så denna post är väl ungefär lika meningsfull som denna tråden.
Det är väl lite som Porsche?
60+ only.
Nja, det där gäller bara Carrera och inte turbo![]()
Precis det jag sa...Nja, det där gäller bara Carrera och inte turbo![]()
Visst var det så, men då pratar vi mörkgrön 996a från 98, med fördel importerad långmilare...Så en gnutta sanning i det jag säger?
Det var som fan...
Godkväll,
Funderar på om det finns någon här som kan hjälpa mig att reda ut varför grabben i min lokala thaikiosk har en AP Royal Oak Offshore?
Precis som att du får dörrvaktens uppmärksamhet oavsett om du bär Breitling eller ej?![]()